dag 3 / 21 sept

21 september 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vanmorgen hebben we mee gewandeld met een tour, een gids zou in anderhalf uur wat over Kaapstad vertellen en bezochten we verschillende interessante plekken zoals de Company Gardens en the Green Market. Terwijl Ronald aandachtig stond te luisteren kon ik mooi foto's maken.
De lunch deden we in een Indiaas restaurant en terwijl we daar zaten keken we naar een leuk tafereel en kwamen tot de conclusie dat veel mensen werkelijk niets te doen hebben. 2 mannen zaten op een bankje, beiden staarden ze naar de man met oranje veiligheidsvest. Deze beste man was zeer aandachtig de bolletjes aan het aanvegen die van de bomen op straat waren gevallen. Na onze lunch, zo'n half uur later was hij nog altijd bezig op dezelfde 4kante meter om het pad schoon te maken.
We liepen vervolgens naar Kasteel de Goede Hoop, behalve een prachtig uitzicht was er niets te beleven en viel het enorm tegen.
'S avonds zijn we met de taxi naar het Waterfront geweest. Een van de weinige plekken waar je als toerist 'savonds wel kan zijn. Veel gezellige restaurants aan het water, grote shoppingmall, reuzenrad, museums en straat artiesten maakten het erg gezellig en genoten wij van het avondeten en de ondergaande zon.

Morgenochtend ontmoeten wij onze groep en vertrekken dan voor het eerst naar een andere plek, Stellenbosch. Of we hier WiFi hebben is onbekend. Voor ons gevoel gaat de reis pas echt beginnen. Tot snel!

1. Benno en Janny:
    21 september 2017
    Leuk om jullie zo te volgen!
    Geniet ervan, Benno en Janny
  2. Harriet:
    21 september 2017
    Leuk om zo mee te krijgen wat jullie daar zien en meemaken. Voor nu slaap lekker en heel veel plezier tijdens de ontmoeting met jullie groep😘