dag 18 /6 oktober

6 oktober 2017 - Mlilwane Wildlife Sanctuary, Swaziland

Hoi!

Leuk om jullie reacties te lezen!
Ik raak een beetje in de war met de dagen en de datums... Gisteren zijn we aangekomen in Sint Lucia, een accomodatie met niet al te goeie reviews die helaas wel waar blijken te zijn. We hadden een Zulu avond. Er waren een stuk of 6 mannen, 2 die heel hard op de trommels muziek maakten en de rest die in traditionele kleding gingen dansen. Als ik uit kan leggen hoe dat was komen de woorden intens, agressief denk ik wel van pas. Nog een zulu taalles gehad waar uiteraard niets van blijft hangen. Wel leuk om de mensen hier onderling te horen met de klikjes die ze maken.
Vanochtend moesten we om 5uur weg voor een Gamedrive, best vroeg maar we zijn snel gewend aan het ritme tijdens de reis, dus dat viel mee. We hebben veel dieren gezien olifanten, zebra's, giraffen, nijlpaarden.
Smiddags hadden we een boottocht en zagen krokodillen en veel nijlpaarden, heel dichtbij!

Morgen gaan we naar Zwaziland.

Liefs Ronald en Marlou

1. Alice:
    6 oktober 2017
    Hallo allebei, fijn weer iets van jullie te horen. Mooie foto s hebben jullie gemaakt.
    Veel plezier in Zwaziland. Zijn jullie niet moe van al dat gereis?
    Het weer hier is slecht. Veel heel veel regen, Heel veel plezier nog. Stiekem tel ik de dagen al af dat jullie er weer zijn.Liefs en xxxjes
  2. Marion Verwey:
    6 oktober 2017
    O Marlou, wat een spannende avond!! Lijkt me zo indrukwekkend! Ik vind je foto's ook erg mooi. Goed dat je ook selfies van jullie twee maakt! Veel plezier en ik zie uit naar het volgende verslag!
  3. Brigitta:
    6 oktober 2017
    Hoiii super spannend die dieren zo dicht bij !!
    Leuke foto's !!
    Groetjes brigitta
    En een pootje van bailey 😊😊
  4. Harriet:
    7 oktober 2017
    Toppers, WoW wat een mooie foto's! En ontzettend leuk om te lezen hoe jullie het hebben. Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's als jullie weer terug zijn. Jammer dat het regende op jullie stranddag🙏🏻 Geniet nog en tot snel 😘😘
  5. Indiana Uil:
    7 oktober 2017
    Ah leuk zeg. Daar zijn we toen ook geweest en tja de zulu dans vergeet ik ook nooit meer. Echt een happening.
  6. Monique:
    7 oktober 2017
    Weer goed om iets te lezen van jullie! Wat een prachtige foto's heb je gemaakt, die van het nijlpaard is erg gaaf! Geniet ervan in Zwaziland! Ben benieuwd naar jullie belevenissen daar! Liefs!
  7. Jan groenwold:
    7 oktober 2017
    Hallo lieve luitjes in zuid afrika,wat ontzettend leuk als ik die foto s zie en jullie verhaal lees zijn wij daar ook een beetje,al geloven we wel dat het ook vermoeiend is,echt iets voor jullie om zo n rond reis te maken.We zijn benieuwd hoe het verder gaat.Tot gauw.
  8. Mirjam:
    8 oktober 2017
    Zo leuk om op afstand jullie reis zo mee te maken. Ben erg benieuwd straks naar al jullie verhalen en (vast heel veel 😉) foto's . De foto's van vandaag ook erg mooi. Volgens Stan net als Wildlands 😂. Goede reis en geniet! Liefs van ons