Zondag 8 oktober

9 oktober 2017 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

Vanmorgen zijn we helaas erg vroeg vertrokken richting Kruger, we vermaakten ons wel op deze prachtige plek.
We gingen met 2 gidsen een eind wandelen in een bos/park om 6.30 zonder ontbijt. Eigenlijk kan ik hier heel kort over zijn, we hebben behalve veel poep niet veel gezien. De temperatuur liep snel op.
Onderweg wel 2 prachtige giraffen gezien! Vandaag zou het 33 graden worden, omschakelen steeds met deze extreme verschillen.
In de truck is het dan erg krap en warm, we hebben namelijk geen airco. De wind die er doorheen blaast is dan wel lekker. Tijdens het rijden stoppen we af en toe voor een toilet bezoek of wat boodschappen. Maar goed dat we desinfecterende handgel hebben meegenomen want wat zijn de toiletten hier vies!
We waren 3 uur eerder dan gepland in Kruger! Aangezien het zo warm was, was het zwembad prettig om vanochtend naar uit te kijken. Toen we aankwamen was het weer omgeslagen en hadden we regen en onweer, geen zwembad dus. We slapen weer in een grote tent. Dat vinden we toch wel erg leuk,  we hebben zelf 3 plekken om te douchen. 1 binnen en 2 buiten.
Het leven uit en backpack is toch niet helemaal mijn ding. Ik erger me steeds aan het feit dat ik steeds alles erin en eruit moet doen, wat een rotzooi dan. Maar nog eventjes hou ik dat prima vol.
Vanavond op tijd in bed want morgen onze eerste Gamedrive in Kruger, dus dat is weer vroeg opstaan! Het betekent ook dat het einde van de vakantie in zicht komt, dit is namelijk al de laatste accommodatie waar we als voltallige groep zijn.

Liefs Ronald en Marlou

1. Monique:
    9 oktober 2017
    Ik hoop dat jullie heel veel wilde dieren gaan zien(en mooie foto's kunnen maken)! Geniet ervan saampjes! Liefs!
  2. Harma Coopman:
    10 oktober 2017
    Hoi Ronald en Marlou
    Geniet nog even van het laatste weekje!
    Hier aan de Duinerlaan is alles oké 😉
    Groeten Harma
  3. Jan groenwold:
    11 oktober 2017
    O ,,,,,,Ronald en Marlou wat een Trip hier kun je op terug kijken. Wees voorzichtig Wij zien jullie graag terug.
    Gr.Opa enTante Margreet.
  4. Alice:
    12 oktober 2017
    Goeiemorgen Ronald en Marlou, we wensen jullie een fijne terugreis en wel thuis.
    Liefs en xxxjes mama