dag/ 28 sept

28 september 2017 - Addo Elephant Park, Zuid-Afrika

Hallo!
Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie.

Gisteren hebben we niet veel gedaan behalve van plek A naar B. Ondertussen gestopt bij een grote supermarkt om boodschappen te doen voor komende dagen. Eind van de middag waren we in een surfstadje, Jeffrey 's bay. We kwamen aan in ons nieuweverblijf; Kudo Ridge. Vlak voor het hek begaf de truck, gelukkig maar want anders hadden we een probleem. Een soort groot leger tent met een grote overkapping. Heel erg leuk. Binnen hebben ze een muurtje gebouwd met daarachter toilet ed. We hebben we gewoon licht water en stroom. Nu nog maar even van genieten want komende dagen wordt het qua accomodatie en plek vrij primitief, dus ook geen Wifi...

Vandaag moesten we vroeg opstaan, 5.00uur en vertrokken we om 6.16uur richting addo elephant park. Wilde dieren spotten! We hebben van alles gezien....olifant, buffels, zebra's. Uiteindelijk om 17.15 terug, lange maar fijne dag.

Liefs,

1. Alice:
    28 september 2017
    Hallo Marlou en Ronald, wat een verschillende dingen maken jullie mee. Het zal mij benieuwen hoe de primitive dagen jullie bevallen. Geniet ervan. Lekker rustig geen wifi hihi.....ik vind dat niet zo leuk. Hoop gauw weer iets te horen. Veel plezier.i.h.v.j. xxxjes mama
  2. Jan groenwold:
    28 september 2017
    wat hebben jullie een super leuke tijd samen in zuid afrika,en jullie zien zoveel mooie dieren in het wild.Heerlijk dat jullie dit mogen beleven,En dan nu trerug in de tijd,we zijn heel erg benieuwd hoe dat zal zijn,maar dat horen we de volgende keer,veel lkiefs van ons. be carefull.xxx.
  3. Monique:
    29 september 2017
    Heerlijk jullie belevenissen! Lekker geniet van onbereikbaar zijn en back to basic :-) Liefs Monique