dag 7/ 25 sept

25 september 2017 - Tsitsikamma National Park, Zuid-Afrika

We hebben weer even wifi!
Ondertussen hebben we al veel kilometers achter ons liggen en halen we de dagen door elkaar.
Zo zijn we naar een struisvogel boerderij geweest, hier hebben we een leuke rondleiding gehad en mochten we de dieren voeren.
Ook hebben we de cango caves gezien, indrukwekkend om te weten dat alles daar zo oud is.
Gisteren hebben een aantal mensen de walvissen gezien, Ronald en ik besloten om aan land te blijven en met een prachtig uitzicht te lunchen.
Nadat we in onze accomodatie waren zijn we naar het strand geweest, prachtig was het er! Het is best koud en het waait behoorlijk, maar toch even met de benen het water in. We zijn er toch!
Toen we weg wilden gaan zagen we vanaf een behoorlijke afstand de walvissen!

Vandaag gaan we naar een wild dierenpark voor een foto tour!

1. Alice:
    25 september 2017
    Hallo lieverd, dat is bijzonder dat jullie zo vanaf het strand de walvissen kunnen zien.
    Veel plezier vandaag. En niet te dicht bij de wilde dieren komen hoor Marlou om te fotograveren. (hihi......) Ronald hou haar in de gaten hoor.
    i.h.v.j. xxxjes mama
  2. Jan groenwold:
    25 september 2017
    fijn dat jullie het zo naar je zin hebben,en ons ook een beetje mee laten genieten.veel liefs en groetjes van opa en tante margreet.