Dag 1\ 19sept

19 september 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hallo!

Afgelopen nacht hebben we in een hotel geslapen vlakbij Schiphol. Heerlijk om de vakantie te beginnen zonder te stressen of we wel op tijd zullen zijn. De vlucht was erg goed te doen. Wegens de mist een half uur later opgestegen maar netjes op tijd geland. Bijna 11uur hebben we gevlogen. KLM heeft ons erg goed verzorgd, super leuk ook om zo'n eigen schermpje te mogen bedienen. Met spelletjes, 3 films, eten, drinken en af en toe de benen strekken kwamen we de tijd prima door.

Inmiddels liggen we op bed in het Strand Tower Hotel en ben ik reuze benieuwd hoe de wereld er morgen bij licht uitziet. Morgen staat de Tafelberg op de planning!

Liefs,

Ronald en Marlou

1. Harriet:
    19 september 2017
    Goed te horen dat jullie veilig geland zijn. Lekker slapen voor nu en heel veel plezier morgen😘
  2. Alice:
    20 september 2017
    Ik heb je berichtje gelezen en ben blij dat jullie veilig geland zijn.
    Fijne dagen en de groetjes van ons ook aan Ronald
    liefs mama
  3. Elzette:
    20 september 2017
    I am thinking of you all the time! Enjoy Tafelberg!(the last time i was up there I was about 5years old....so you can tell me all about it!😊)
  4. Benno Vermeer:
    20 september 2017
    Geniet van het uitzicht. Veel plezier,
  5. Monique:
    20 september 2017
    Heerlijk om te lezen, ben erg benieuwd naar jullie belevenissen! Ik ga jullie volgen! Heel erg veel plezier saampjes!